Igår

Igår så var hela familjen tvungen att vakna klockan 5 på morgonen för att hinna med att åka till Carlos match (min lille brors match). Han hade match i Norrköping o det tar ett tag att åka dit darför fick vi vakna så tidigt. Sen när vi var där så fick han träna lite först, efter att ha tränat lite började matchen. Det var jätte spännande att se på! Efter att spelat klart sin 1:a match så var det ungefär 2 timmar kvar innan nästa match, så jag, mamma och pappa gick och handlade lite. Men Carlos stannade kvar där för han ville inte följa med. Så vi åkte till Media Markt (det var jag som sa att vi skulle till Media Markt för att köpa en sak som jag hade sparat pengar till). När vi var framme sa mamma att leta efter den så jag gick till den avdelningen. Mamma frågade lite vilken som var bäst för mig i min ålder, då sa mannen som jobbade där att det beror på vad jag tycker om. Så han visade lite och så, och så fick jag prova. Sedan visade han mig o mamma en som jag fastnade vid direkt! Nikon D5100 (vi var på jakt efter den rätta system kameran till mig c: ) den har en LD skärm (skärmen kan vinklas åt olika håll) och tar jätte bra bilder så! Så jag tog den och blev jätte glad och nöjd! Fast jag var tvungen att betala själv för mina egna pengar:/ Sen sa han att vi kunde få köpa någon kitt (innerhåller väska till kameran och minnes kort 8GB) för halva priset. Jaa och det tog jag såklart, + att jag tog försäkring också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0