Söndag morgon..

Godmorgon! Just nu sitter jag på soffan och bloggar.
Igår så orkade jag inte blogga efter att ha kommit hem från Norrköping och Katringeholm. Så tänkte blogga nu>.< Igår glömde jag visst säga att vi skulle till Norrköping också.
Men vi shopade fast vi liksom gick runt jätte snabbt och jag hann liksom inte gå in i alla butiker jag ville gå in till. Men det var för att vi hade på något sätt brottom till Outlett som ligger i Katrineholm. Sen så skulle vi till min gudmor. Det var kanske darför det gick lite snabbt i Norrköping. Men här kommer det klädes plagg jag har köpt (jag har inte köpt så mycket som sagt var för att vi gick runt ganska snabbt och jag fick inte gå in till alla butiker jag ville)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0