Kigurumi<3

Herregud va jag vill ha en kigurumi!! Men jag kommer inte köpa en utan göra en:D Jag ska göra en på syslöjden fast den kommer bli mobbad:P! Den kommer att vara rosa sen ska den ha mörk rosa öron med vita ögon o himmel blåa pupiller. Sen kommer den nog ha en nos som kanske blir mörk rosa. Sen om jag hinner så ska jag göra någon text på baksidan av min framtida kigurumi! =] När jag blir klar med min kigurumi och tagit hem den kan jag skicka en bild på fram och bak sidan;) Vet ni vem Foki är? Om ni inte vet så ska jag bara säga: Hon är en jätte bra bloggare jag älskar henne hon är jätte söt! Om ni inte vet vem hon är så gå in till denna länk http://www.fokis.se
Kolla in Foki i kigurumi... Visst är hon söt i den? <3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0