like a new one....

hej:) jag har tagit bort alla mina gamla inlägg och tänkte att jag skulle blogga igen. Det ska vara meningen att denna blogg skulle vara som en ny blogg! Som om den nyss finns/skapades;) Men det är bara för att mina gamla inlägg typ sööög! Hehe...... Men iallafall, så hära såg min dag ut:
- vakan
- "morgonrutin"
- ta bussen till skolan
- sen så åkte jag buss hem. Jag var hemma en stund sen skjutsade min mamma mig till piano lektionen, men det var bara för att jag hade 5min kvar innan den började:/ Och jag skulle inte hinna gå dit på bara fem minuter på stod mamma:I Efter pianot gick jag hem igen och titta på tv. En stund efter kom mamma hem efter som hon åkte till restaurangen när jag var på pianot. Sen så åkte hon och handlade och nu är jag hemma själv och bloggar antar jag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0